שנת 2024 מתקרבת לסיומה וזו הייתה בהחלט אחת השנים המורכבות והמאתגרות שחווינו בישראל ברמה הלאומית, האישית וגם בהיבטים עסקיים. מנהלים בארגונים שונים מספרים על האתגרים הרבים שייחדו את השנה הזאת, דוגמת עובדים שחוו משברים אישיים ואובדן בעקבות המלחמה, עובדים שנשאו בנטל ימי המילואים הממושכים, בני ובנות זוג של מילואימניקים שתמרנו לבדם בין המחויבות לעבודה, האחריות לילדים ולמטלות הבית והדאגה הבלתי פוסקת.
נראה כי הן לעובדים שפעלו במסירות ובמחויבות למרות כל הקשיים מסביב במציאות לא פשוטה, והן לארגונים ששרדו בתנאים מורכבים, מגיע צל"ש אזרחי מיוחד ואת סוף השנה הקשוחה הזו ראוי לציון באמצעות אירוע מושקע יותר מתמיד. לשם כך ריכזנו כאן מספר טיפים מרכזיים לטובת ארגון והפקה של אירוע סיכום שנה מדויק בהתאמה למצב ולאתגרים:
תכנון המסרים וקביעת מטרות
ראשית כל, חשוב להעניק התייחסות למאפיינים בולטים של הארגון בשנה החולפת ולהתאים את מטרות האירוע והמסרים, על מנת שלא ליצור אירוע מנותק מהשטח, כלומר לבחון:
· האם מדובר באירוע מסורתי המתקיים מדי שנה או שמא ביוזמה חדשה?
· האם היבטים ותכנים שהיו נהוגים באירועים קודמים מתאימים גם השנה?
· עד כמה הושפע הארגון והעובדים מאירועי השנה החולפת וכיצד ניתן להתייחס לכך?
· האם הארגון עבר תהפוכות ושינויים בשנה החולפת והאירוע מיועד להעברת המסרים הנוגעים לשינויים הללו?
כמו כן, זכרו כי אחת המטרות החשובות השנה בחברות וארגונים, הוא חיזוק הקשר עם העובדים, הוקרה לעובדים ולבני משפחותיהם, לכן כדאי לשים דגש מרכזי גם להיבט זה בתכנון האירוע.
מיקום האירוע
בתכנון אירועי חברה בכלל ואירוע סיכום לשנה הנוכחית בפרט, מומלץ במיוחד לבחור בלוקיישן חיצוני, מתחם אירועים וכנסים אשר מותאם להכיל את כמות העובדים המוזמנים ומצוי במיקום נוח ונגיש להגעה. חשוב לבחור במתחם המתמחה באירוח אירועי חברה ומציע פלטפורמה מתאימה ומותאמת לצרכי הארגון. אם אתם מעוניינים בלוקיישן יוקרתי ושובר שגרה במיוחד, אנחנו יכולים להמליץ לכם לבחון את האפשרות של קיום אירוע חברה באצטדיון סמי עופר המציע מגוון חללי אירוח מתאימים.
כך או כך, הפרמטרים המרכזיים אותם יש לבחון בבחירת הלוקיישן המתאים עבורכם הם:
1. נגישות מיטבית – לרכבים פרטיים, חנייה נוחה וזמינה לצד אפשרות הגעה נוחה גם בתחבורה ציבורית. לארגונים הפועלים באמצעות סניפים בפריסה ארצית מומלץ לבחור לוקיישן קרוב לתחנת רכבת ישראל, מה שיאפשר הגעה נוחה לעובדים מכלל חלקי הארץ.
2. רמת אירוח – רמת האירוח שמציע המקום היא למעשה רמת האירוח אותה הארגון נכון להשקיע בעובדים ולכן חשוב לבחור במתחם המציע שירות ברמה גבוהה עם עיצוב מזמין ויוקרתי וכמובן מענה לצרכים טכניים בין אם מדובר במתחם קבלת פנים, עמדות רישום נוכחות, עמדת דובר, בידוד אקוסטי, מקרני תצוגה עם חיבור נוח לחומרה ושאר פתרונות בהתאמה לדרישות שלכם.
3. מיתוג – בחירת הלוקיישן מחוץ למשרדי הארגון היא אמנם חשובה ואסטרטגית ליצירת תחושה של השקעה בעובדים ולשינוי האווירה, אולם המיתוג הארגוני וגאוות היחידה ילכו עם הארגון ועובדיו לאשר ילכו. מתחמי אירועים המתמחים באירוח חברות, ידעו לספק פתרונות מיתוג ולצבוע עבורכם את המתחם בצבעים ובמסרים שלכם, מה שיעניק תחושה של יוקרה וחוויה, לצד תחושה של בית ושייכות.
4. וכמובן אוכל – אוכל מפנק הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע מושקע. בחירת הקייטרינג היא הרבה מעבר לבחירת מנות ומזון, ויש להקדיש מחשבה לסגנון האירוע ולאופן שבו הארוחה משתלבת בתוכו, האם באמצעות מזנון פתוח לאורכו של האירוע, דוכני מזון חם לבחירה, מגשי אירוח או הגשה לשולחנות. זכרו כי האוכל מיועד להשתלב באירוע ולא להשתלט עליו, אולם נראות המנות, איכותן, הטעמים והכמויות, יהוו פרמטרים מכריעים בהצלחתו.