בילוי משפחתי בנמל תל אביב

בלב העיר השוקקת של ישראל שוכן מקלט של אפשרויות בילוי ידידותיות למשפחות. נמל תל אביב, מרכז פעילות שוקק, מציע שפע של הזדמנויות לבילוי משפחתי, משווקי אוכל מפתים ועד פעילויות מרתקות על הנמל כל המשפחה: ארגז החול הענק, מופעי רחוב, בפארקי השעשועים שמתאימים לכל הגילאים, גלריות אמנותיות, קניות ועוד המון. 

חוויה צבעונית, טרייה וטעימה לכל המשפחה: שוק הנמל של תל אביב

שוק הנמל של תל אביב הוא מרכז תוסס של תענוגות קולינריים, המציע למבקרים חגיגה לחושים. כאן, חומרי גלם איכותיים זורמים היישר מהסיטונאי לצרכן, ומבטיחים תוצרת טרייה וטעימה. השוק הוא אוצר של טעמים, ומזמין משפחות לחקור ולהתפנק במגוון חוויות גסטרונומיות. מפירות ים טריים ודגים, קצבייה משובחת, פירות וירקות צבעוניים, בסטת גבינות עם מגוון גבינות לכל חך ואף יין ומשקאות בתוצרת מקומית. אם אתם מחפשים ארוחות בוקר בתל אביב באוירה ייחודית, בשוק הנמל תמצאו גם מגוון דוכני אוכל שמזמן הפכו לדוכני הבית המפורסמים   של 'שוק האיכרים' בנמל ומזמין את כל המשפחה לבוא וליהנות לא רק מארוחה טעימה וטרייה אלא גם מחוויה קולינרית באווירת חו"ל. 

בשוק הנמל תוכלו להתחיל את היום עם ארוחת בוקר טעימה באחד מבתי הקפה המקסימים של השוק, להתענג על ארומה של קפה טרי ומאפים חמים. לארוחת צהריים מחכות אינספור אפשרויות, החל מכריכי גורמה ועד מנות מזרח תיכוניות מסורתיות מפוצצות בטעם ועוד המון הפתעות טעימות. 

אם חשקה נפשכם בבטנכם בחומוס בתל אביב ואתם בנמל, אל דאגה גם כאן תמצאו את המנה הקלאסית והמעולה שסוגרת פינה לכל בטן רעבה. בטח כשמדובר בארוחה משפחתית, פשוטה ובעלויות נוחות, חומוס על הנמל זו בחירה מעולה. 

בילוי בנמל תל אביב עם הילדים? בטח!

נמל תל אביב הוא הזדמנות נהדרת לבילוי אורבני שווה עם הילדים. יום שישי הוא ה-יום להגיע בו לנמל עם הילדים. מדי יום שישי תוכלו ליהנות ממופעי רחוב וקרקס שונים שאופיינים לנמל. הילדים ישמחו להסתובב על מושבי הסוסים בקרוסלה העברית הראשונה שמעוצבת כולה באלמנטים קלאסיים משנות השישים. להוצאת מרץ בקרו בגינות המשחקים בנמל תל אביב, בארגז החול הענק, ב'גינת השעשועים הגדולה' שממוקמת ליד אצטדיון המכבייה ועוד. תל אביב איננה רק מעוז הרווקים והרווקות, העיר שופעת בפארקים וגני משחקים לכל הגילאים, נמל תל אביב מציע אטרקציות משפחתיות שוות לכל המשפחה, כך שאם אתם מחפשים מה לעשות בעיר עם הילדים, בילוי יום שלם בנמל יכול ממש להפתיע ולשמח אתכם ואת הילדים.

יאללה מדוושים! סיור אופניים בנמל תל אביב

יציאה לסיור אופניים בנמל תל אביב היא דרך נפלאה למשפחות לחקור את הסביבה התוססת וליהנות מבריזת הים הרעננה.

  • **מסלולי נוף**:
    באזור הנמל תמצאו שבילים ציוריים ושבילי אופניים, המציעים לרוכבי אופניים מסע בטוח ומהנה לאורך קו המים ואף לחלקים נוספים וטבעיים יותר בסביבת הנמל. משפחות יכולות לדווש בקצב שלהן, להתרשם מהנופים המדהימים של הים התיכון ופעילויות הנמל ההומה.
  • **השכרות לכל המשפחה**:
    למי שאין אופניים משלהם, חנויות השכרה רבות באזור מציעות מבחר רחב של אופניים לכל הגילאים, כולל אופני טנדם ואופני ילדים עם גלגלי עזר. משפחות יכולות למצוא בקלות את סט הגלגלים המושלם שיתאים לצרכים ולהעדפות שלהן, מה שמבטיח חווית רכיבה נוחה ובלתי נשכחת.

 

הכי פשוט שיש, בילוי משפחתי בחוף מציצים

חוף מציצים שוכן בלב נמל תל אביב ומציע פרוסת גן עדן למשפחות המחפשות שמש, חול ורוגע ליד הים.

חוף מציצים מתהדר בחופים חוליים זהובים המשתפלים בעדינות אל מי הים התיכון. לעיתים לא צריך יותר מדי בשביל ליהנות מבילוי משפחתי נעים ורגוע. חוף מציצים הוא אחד מן החופים הטובים ביותר שיש לעיר להציע,
החוף מצויד בכל השירותים הדרושים על מנת להבטיח חוויה נוחה ומהנה למשפחות. תוכלו לשכור שמשיות וכסאות נוח ליום רגוע ליד המים, ומתקנים כגון מקלחות, שירותים וחדרי הלבשה זמינים בקלות. בקרבת חוף מציצים ועל הנמל תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות, גלידריות ועוד. 

גלריות אומנות בנמל

בתוך האווירה התוססת של נמל תל אביב שוכנות שפע של גלריות אמנות המציעות חוויה תרבותית מגוונת ומעשירה למשפחות. גלריות אלו מציגות מגוון רחב של סגנונות  אמנותיים כולל ציורים, פסלים, צילום וצורות ביטוי .יצירתיות אחרות המשקפות את השטיח האמנותי העשיר של העיר. תל אביב גם עשירה בחנויות בוטיק מעניינות. מחפשים חנויות פרחים מומלצות בתל אביב? הכנו לכם רשימה

הגלריות לאמנות בנמל תל אביב מספקות מסע סוחף אל סצנת האמנות המקומית, הכוללות יצירות של אמנים מבוססים וגם של כישרונות מתפתחים. גלריות רבות מציעות גם סדנאות ופעילויות אינטראקטיביות לילדים, המאפשרות להם לחקור את היכולות האמנותיות שלהם ולהביע את עצמם באמצעות מדיומים שונים.

חיי העיר השוקקים לרווקים ולרווקות, מציע גם מעוז משפחתי עשיר. נמל תל אביב הוא אחד מהם וניצב כמגדלור לבילוי משפחתי, וממזג את ההנאות ואפשרויות משפחתיות קלילות ופשוטות שיעשו טוב לכל המשפחה. בין אם אתם משפחה ספורטיבית שמעוניינת בסיור אופניים, בפארקי השעשועים ועד לבילויים אורבניים כמו גלריות, בטן גב בחוף או טיול קניות ואוכל לאורך הנמל ובשוק הנמל, בנמל הזה יש הכל. 

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

4 הטיפים הטובים ביותר למציאת המטפלת המושלמת לכלבים
בחירת הכלבים הנכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור בעלי...
4 גורמים ותסמינים של נזילות מים בצנרת
נזילות מים בצנרת יכולות לרוב לחמוק מעינינו עד שנוצר נזק...
כל מה שחשוב להכין להצעת נישואין מדהימה בקיץ
כל הטיפים והטריקים שחובה לדעת לתכנון הצעת הנישואין המושלמת לקיץ....
טיפים לתחזוקת מזרון לאריכות ימים והיגיינה
שנת לילה טובה מתחילה במזרן הנכון. אבל שמירה על אורך...
עורך דין פלילי מומלץ אילן טננבאום
ניווט בעולם המורכב של המשפט הפלילי בישראל יכול להיות משימה...
חנות חיות
הפוסט בבלוג 'חנות חיות מחמד' בוחן את הממדים הרבים של...
הכלים והטכניקות שכל נגר מתחיל צריך שיהיה לו...
לכל נגר שיש ארסנל כלים לעבודות שונות בעץ, אך אם...
עורך דין חדלות פירעון מנוסה ומיומן יגן על...
כיצד עורך דין מיומן של חדלות פירעון יכול לסייע בהתמודדות...