לשכור משרד חדש – למה דווקא ברעננה?

ההחלטה לשכור משרדים לצרכי פעילות עסקית, בין אם פעילות חדשה ובין אם הרחבה של פעילות קיימת, מעלה מספר סוגיות ושאלות חשובות המיועדות לכיוון את בעל העסק, החברה או הארגון, בבחירת המיקום האסטרטגי ומתחם העבודה האפקטיבי ביותר אשר יספק מענה אופטימלי לצרכים השונים.

בשונה משנים עברו, בהן בעלי עסקים רבים נהגו לבחור בהכרח במשרד או מתחם הקרוב לאזור מגוריהם, כיום חשיבה עסקית גלובאלית לצד מגוון אפשרויות למתחמי מסחר ותעסוקה יוקרתיים ואטרקטיביים בפריסה ארצית, כאלו במיקומים בעלי נגישות אופטימלית, יצרו שינוי בתפיסה וחיפוש אחר לוקיישן מתאים למשרדים נשען על אלמנטים ותועלות נרחבים יותר.

בואו נדבר רגע על רעננה…

העיר רעננה ממוקמת בלב אזור השרון, בין הערים כפר סבא להרצליה, בסמיכות להוד השרון ולרמת השרון, ובמיקום נוח יחסית להגעה בזכות חיבור לצירי התנועה המרכזיים מצפון ומדרום. העיר נחשבת למצטיינת בשנים האחרונות בתחום החינוך, מה שמושך אליה אוכלוסייה צעירה, בדגש על משפחות עם ילדים, ותורם לחיזוק מעמדה הסוציואקונומי הטוב ממילא, וכן משדרג את נתוני ההגירה החיוביים הנמשכים לאורך שנים ארוכות.

מלבד למעלה מ-80,000 תושבים שמאכלסת העיר רעננה, נכון לשנת 2023, היא מהווה יעד לצרכני שירותים ומסחר מכלל ערי ומושבי השרון והסביבה, בזכות מספר אזורי מסחר ועסקים בולטים, בעלי אווירה איכותית ונעימה ועם זאת ללא האווירה האובר-יוקרתית שקיימת בחלק מהמקרים בעיר הרצליה הסמוכה, אווירה עסקית שעשויה להיות מעט "מאיימת" ויומרנית עבור חלק מהישראלים. גם תעשיית ההיי-טק הישראלית לא פסחה כמובן על רעננה, כאשר רשויות העיר בשילוב יזמים פרטיים, השקיעו לאורך שנים בפיתוח מספר מתחמי היי-טק ובניינים מרהיבים, מתחמי משרדים בסדרי גודל שונים ולכל מטרה לצד מעטפת שירותים נלווים המאפשרת לבית העסק / הארגון להוסיף ולעסוק בפיתוח הפעילות ובצמיחה, ללא העיסוק בתחזוקה ובחיפוש אחר שירותים משלימים.

מדוע לבחור במתחם משרדים ברעננה?

מתחם משרדים כולל מעניק פלטפורמה שונה מזו שניתן לקבל בהשכרת משרד בודד או מספר משרדים באופן פרטי. פלטפורמה זו מאפשרת למצוא במתחמים אלו מגוון סוגי פעילויות עסקיות ענפות, החל מחברות ישראליות צעירות בעלות מיזמים וסטארט-אפים מבטיחים לצד חברות טכנולוגיה מבוססות ובעלות שם שמבקשות להתמקם באזורי הייטק מובילים בישראל במטרה לגייס את מיטב המוחות הישראליים לשורותיהם. בין המתחמים המובילים בנישה זו בעיר, כדאי לציין את פרויקט "גב-ים רעננה" מתחם משרדים ומסחר חדש בסטנדרטים גבוהים במיוחד, הממוקם בלב העיר ובקרבה למחלף כפר סבא-רעננה צפון, המאפשר נגישות נוחה כמעט מכל כיוון גאוגרפי. בדומה לפרויקטים דומים של חברת "גב ים" בישראל, גם מתחם זה מציע מבנה אדריכלי מרהיב הכולל 72,000 מטרים רבועים הנחלקים לשני בניינים, בתכנון עיצובי ופונקציונלי מוקפד, ומעטפת שירותי תחזוקה, ניקיון וכלל השירותים הנדרשים.

נסכם ונאמר כי הקמת משרד בעיר תאפשר לכל בית עסק, ארגון או חברה להוות לוקיישן אידיאלי בין מגוון ערים, יישובים ומושבים המקיפים את האזור, לחוות מעטפת חברתית עסקית ושיתופי פעולה כנגזרת טבעית של שכנות עם עסקים איכותיים מובילים ולזכות במיתוג עסקי מרשים המשדר הצלחה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

4 הטיפים הטובים ביותר למציאת המטפלת המושלמת לכלבים
בחירת הכלבים הנכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור בעלי...
4 גורמים ותסמינים של נזילות מים בצנרת
נזילות מים בצנרת יכולות לרוב לחמוק מעינינו עד שנוצר נזק...
כל מה שחשוב להכין להצעת נישואין מדהימה בקיץ
כל הטיפים והטריקים שחובה לדעת לתכנון הצעת הנישואין המושלמת לקיץ....
טיפים לתחזוקת מזרון לאריכות ימים והיגיינה
שנת לילה טובה מתחילה במזרן הנכון. אבל שמירה על אורך...
עורך דין פלילי מומלץ אילן טננבאום
ניווט בעולם המורכב של המשפט הפלילי בישראל יכול להיות משימה...
חנות חיות
הפוסט בבלוג 'חנות חיות מחמד' בוחן את הממדים הרבים של...
הכלים והטכניקות שכל נגר מתחיל צריך שיהיה לו...
לכל נגר שיש ארסנל כלים לעבודות שונות בעץ, אך אם...
עורך דין חדלות פירעון מנוסה ומיומן יגן על...
כיצד עורך דין מיומן של חדלות פירעון יכול לסייע בהתמודדות...